maandag 13 juni 2011

Trinity – Move my heart

Hieronder staat de songtekst van het lied 'Move my heart'. Een erg aangrijpend lied!

Naar aanleiding van een bezoek aan Pamplona Alta (krottenwijk bij Lima), schreef Trinity dit nummer. Beelden uit het filmpje zijn afkomstig van een tweede bezoek aan Pamplona Alta. Waarin zij de mensen opnieuw opzochten met de muziek van 'Move my heart'.

As far as my eyes can see,

as dark as a place can be.

Seems impossible to live your life,

in this cold and crouwded place survive.

There`s a gap I feel, from you to me,

can`t cross it anymore.


Is there a melody, a song to sing,

to turn your winter into spring?

A song that wipes your tears away?

You move my heart as I move yours.


As hard as a man can try,

as loud as a heart can cry.

I see suffering beyond belief,

in the looks of children filled with grief.

There`s no chance I can escape your eyes,

can`t do it anymore.


Is there a melody, a song to sing,

to turn your winter into spring?

A song that wipes your tears away?

You move my heart as I move yours.


`cause it`s a long way from heaven,

to right were we stand.

I can`t see any justice,

will this ever end.

We are desperate for mercy,

desperate for grace,

until we discover…

the tears in your face!


You`re the melody, the song I sing,

to turn this winter into spring!

You`re here to wipe all tears away,

You move my heart as I move yours..

Zo ver als mijn ogen kunnen zien,

zo donker als een plaats kan worden.

Het lijkt onmogelijk om je leven te leven,

in deze koude en drukke plaats overleven.

Er is een kloof die ik voel, van jou naar mij,

Ik kan `t niet meer oversteken.


Is er een melodie, een lied om te zingen,

om jullie winter te veranderen in lente?

Een lied dat je tranen wegveegt?

Je raakt mijn hart zoals ik jouw hart raak.


Zo hard als een man kan proberen,

zo luid als een hart kan huilen.

Ik zie het lijden achter het geloof,

in de blikken van de kinderen gevuld met verdriet.

Er is geen kans dat ik aan je ogen kan ontsnappen,

ik kan het gewoon niet meer.


Is er een melodie, een lied om te zingen,

om jullie winter te veranderen in lente?

Een lied dat je tranen wegveegt?

Je raakt mijn hart zoals ik jouw hart raak.


Want het is een lange weg vanuit de hemel,

naar de plek waar wij staan.

Ik kan geen enkel recht zien,

zal dit ooit eindigen.

We zijn wanhopig om barmhartigheid,

Wanhopig om genade,

totdat we ontdekken…

de tranen in Uw gezicht!


U bent de melodie, het lied dat ik zing,

Om deze winter te veranderen in lente!

U bent hier om alle tranen weg te vegen,

U raakt mijn hart zoals ik Uw hart raak…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten